مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-11اقتصادي

تجهیز 100 هزار خودرو اسنپ به جداکننده فضای خودرو


با افزایش آمار مبتلایان و شیوع مجدد کرونا، اسنپ تصمیم گرفت راهکارهای عملی را برای افزایش کیفیت بهداشت سفرهای خود در دستور کار قرار دهد.

- با افزایش آمار مبتلایان و شیوع مجدد کرونا، اسنپ تصمیم گرفت راهکارهای عملی را برای افزایش کیفیت بهداشت سفرهای خود در دستور کار قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام اسنپ، توزیع جداکننده فضای راننده و مسافر یکی از این اقدامات بود که خوشبختانه مورد استقبال بسیاری از کاربران راننده قرار گرفت.

بنابر اعلام روابط عمومی اسنپ، این شرکت در طول 2 ماه توانست 100 هزار خودرو از ناوگان خود را در سراسر ایران به این امکان مجهز کند و با توجه به استقبال کاربران توزیع جداکننده ها ادامه می یابد.

در فاز اول این طرح قرار بود جداکننده ها به 3 هزار راننده فعال اسنپ در شهر تهران تعلق گیرد، اما استقبال به قدری بود که این عدد در زمان کوتاهی به 100 هزار خودرو در تمام 31 استان کشور افزایش یافت.

برای توزیع جداکننده ها اولویت با کاربران راننده ای است که در اسنپ فعالیت بیشتری دارند، اما سایر متقاضیان هم می توانند از این امکان استفاده کنند.

کاربران راننده ای که متقاضی دریافت جداکننده هستند می توانند با مراجعه به سایت باشگاه رانندگان اسنپ، بخش دفتر خدمات غیرحضوری ، با کارشناس شهر خود ارتباط برقرار کنند تا راهنمایی های ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 100 هزار خودرو اسنپ به جداکننده فضای خودرو

تجهیز 100 هزار خودرو اسنپ به جداکننده فضای خودرو