مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 08:202020-08-11سياسي

استماع گزارش کمیته مرز مجلس/ بازارچه های مرزی باید تقویت شود


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کمیته مرز گزارشی در جلسه امروز ارائه کرد و در آن بر ضرورت تقویت بازارچه های مرزی تاکید شد.

- ابوالفضل عمویی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در تشریح جلسه صبح امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: کمیته مرز کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکنون جلسات گوناگونی را با دستگاه های مختلف در مورد مباحث مرزی برگزار کرده که در این جلسه گزارشی درباره این مسائل ارائه کرد.

وی گفت: طبق جمع بندی های صورت گرفته از سوی کمیته مرز کمیسیون امنیت ملی مجلس، توجه به ظرفیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران اهمیت بسیار زیادی دارد.

ایران با 15 کشور مرزهای خاکی و آبی دارد که باید از این فرصت استفاده شود و ضرورت دارد همه دستگاه ها به مرز به عنوان یک فرصت نگاه کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید از فرصت مرز برای توسعه همکاری با همسایگان استفاده و همچنین ضرورت دارد فعالیت های مرزی ما تقویت شود.

عمویی اظهار داشت: همچنین طبق گزارش کمیته مرز این کمیسیون، باید قوانین مربوط به بازارچه های مرزی بازنگری شود و لازم است بازارچه های مرزی را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه در این جلسه درباره مباحث اقتصادی هم بحث و تبادل نظر صورت گرفت، گفت: رییس سازمان بورس در این جلسه حضور یافت و گزارشی درباره تحولات اخیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استماع گزارش کمیته مرز مجلس/ بازارچه های مرزی باید تقویت شود

استماع گزارش کمیته مرز مجلس/ بازارچه های مرزی باید تقویت شود