مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 07:352020-08-11فرهنگي

اشتباه بامزه نویسنده مطرح ایرلندی/ عناصر گیم وارد رمان تاریخی شد


جان بوین نویسنده مطرح انگلیسی تایید کرد احتمالا تصادفی از هیولاهای بازی «زلدا» در رمان تاریخی و جدی اش استفاده کرده است.

- جان بوین نویسنده مطرح انگلیسی تایید کرد احتمالا تصادفی از هیولاهای بازی زلدا در رمان تاریخی و جدی اش استفاده کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از گاردین، جان بوین، نویسنده ای که برای رمان پسر با پیژامه راه راه در سال 2006 حسابی تحسین شد و جوایز مختلفی را از آن خود کرد، تصدیق کرده که یک جستجو در گوگل باعث شد او به صورت اتفاقی و از روی اشتباه از شخصیت هیولاهای یک بازی ویدیویی محبوب یعنی افسانه زلدا: نفس وحشی ها در رمان جدیدش استفاده کند.

داستان رمان جدید وی با عنوان مسافری در دروازه های دانش در سال اول پس از میلاد مسیح آغاز می شود و 2 هزار سال بعد به پایان می رسد و یک راوی و خانواده اش را دنبال می کند.

در یک بخش، راوی می خواهد آتیلا هان را مسموم کند و از اقلامی استفاده می کند که شامل تخم چشم اوکتوروک و دم لیزالفوس قرمز و چهار قارچ هیلیان می شود.

دینا شوارتز نویسنده در توییتر با کشف این اشتباه توضیح داد: اگر این اقلام به نظرتان عجیب می رسند به خاطر این است که مستقیم از بازی زلدا بیرون آمده اند.

او نوشت: آیا این یادبودی از این بازی است؟ نکته پنهان جالبی است؟ ولی کتاب بوین فانتزی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتباه بامزه نویسنده مطرح ایرلندی/ عناصر گیم وارد رمان تاریخی شد

اشتباه بامزه نویسنده مطرح ایرلندی/ عناصر گیم وارد رمان تاریخی شد