مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 06:202020-08-11ورزشي

غرق شده!


امیر قلعه نویی بعد از شکست مقابل استقلال، خودش را به عنوان مقصر اصلی این اتفاقات غرق کرد و از مردی که شش ماه قبل گزینه اصلی مربیگری تیم ملی بود، - امیر قلعه نویی بعد از شکست مقابل استقلال، خودش را به عنوان مقصر اصلی این اتفاقات غرق کرد و از مردی که شش ماه قبل گزینه اصلی مربیگری تیم ملی بود، فرسنگ ها فاصله گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چه کسی فکرش را می کرد که امیر قلعه نویی با آن همه موفقیت کوچک و بزرگ و در فصلی که تیمش یکی از بخت های اصلی قهرمانی بود، به استعفا از تیمش رضایت دهد؟ قطعا خودش هم چنین خیالی نداشت که پیشنهاد مربیگری تیم ملی را هم رد کرد.

کسانی که امیر قلعه نویی را می شناسند، می دانند که هنوز هم خودش را قربانی اتفاقات جام ملت های 2007 می داند و منتظر فرصتی است که دوباره توانایی های خود را به عنوان یک مربی ایرانی در دفتر افتخارات تیم ملی بنویسد.

بعد از چند فصل موفقیت آمیز در اصفهان به عنوان سرمربی ذوب آهن و سپاهان، قلعه نویی اسبش را برای قهرمانی زین کرده بود و تیم قدرتمند او که به گفته خودش ارزان تر از پرسپولیس، استقلال و تراکتور بسته شد، از ابتدای فصل برای کسب ششمین قهرمانی خودش و سپاهان می تاخت.

نتایج عالی سپاهان و هفته ها بدون باخت و حتی گل خورده در شرایطی که استقلال، پرسپولیس و تراکتور سینوسی پیش می رفتند، قلعه نویی به بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرق شده!

غرق شده!