مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 06:152020-08-11سياسي

هشدار معاون استاندار به پیمانکار بزرگترین پروژه گردشگری سرخه


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با انتقاد از روند کند تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی و گردشگری سرخه بر ضرورت تسریع در ساخت این پروژه بزرگ تاکید کرد.

- ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با انتقاد از روند کند تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی و گردشگری سرخه بر ضرورت تسریع در ساخت این پروژه بزرگ تاکید کرد.

منوچهر فخری 21 مرداد در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی احداث مجتمع فرهنگی و گردشگری سرخه اظهار کرد: با توجه به تخصیص اعتبارات این پروژه بزرگ، انتظار می رود که روند عملیات عمرانی و اجرایی آن شتاب گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مجتمع فرهنگی و گردشگری سرخه یکی از طرح های مطلوب گردشگری در استان است که با عنایت شخص رییس دولت تدبیر و امید و پیگیری های ویژه وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در شهرستان سرخه کلید خورده و عملیات ساخت آن در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با ابراز نارضایتی از سرعت پیشرفت این پروژه مهم گردشگری از سوی پیمانکار طرح افزود: اعتبار مطلوبی به صورت نقدی برای تکمیل و به سرانجام رسیدن این طرح تخصیص یافته که به سبب همین امر عذرهایی مبنی بر مسائل مالی و مرتبط کردن این موضوع با کندی پیشرفت پروژه به هیچ عنوان پذیرفته نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار معاون استاندار به پیمانکار بزرگترین پروژه گردشگری سرخه

هشدار معاون استاندار به پیمانکار بزرگترین پروژه گردشگری سرخه