مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 06:102020-08-11سياسي

3 سال معطلی در اجرای سایت موزه میدان امام(ره) همدان پذیرفتنی نیست


رییس کمیسیون نظارت شورای شهر همدان باتاکید بر خودداری از مداخله اجرایی در پروژه های شهری و اتلاف وقت شهروندان، گفت: 3 سال معطلی در اجرای سایت موزه میدان امام(ره) همدان پذیرفتنی نیست.

- همدان-رییس کمیسیون نظارت شورای شهر همدان باتاکید بر خودداری از مداخله اجرایی در پروژه های شهری و اتلاف وقت شهروندان، گفت: 3 سال معطلی در اجرای سایت موزه میدان امام(ره) همدان پذیرفتنی نیست.

سید مسعود عسگریان در گفتگو با خبرنگار مهر با تأکید بر اجرای پروژه سایت موزه پیاده راه میدان امام خمینی (ره) همدان، گفت: مطرح شدن اجرای این طرح نباید صرفاً به عنوان یک طرح جامانده برای شهرداری لحاظ شود.

عسگریان اظهار کرد: مقرر شده بود اداره کل راه و شهرسازی استان همدان عملیات اجرایی این طرح را با اعتبار 2 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار اجرایی کند که با صرف هزینه یک میلیارد تومانی، متأسفانه کار اجرایی را رها کرده در حالی که برای سال جاری، اعتباری ندارد و نقشه های طرح نیز به تازگی تهیه شده است.

وی افزود: شهرداری به دلیل عدم اتمام اقدامات عملیاتی پروژه سایت موزه از سوی دستگاه اجرایی راه و شهرسازی، به اجبار باید این پروژه را به اتمام برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 سال معطلی در اجرای سایت موزه میدان امام(ره) همدان پذیرفتنی نیست

3 سال معطلی در اجرای سایت موزه میدان امام(ره) همدان پذیرفتنی نیست