مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 06:102020-08-11اقتصادي

14هزار جامانده بیمه بیکاری/جاماندگان به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند


مدیر کل بیمه بیکاری وزارت کار با اشاره به 14هزار کارگر جامانده بیمه بیکاری، گفت:آن دسته از جاماندگان بیمه بیکاری که مدت بیکاری آن ها تا خردادماه ادامه داشته به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود بابایی در گفت وگو با شبکه خبر اظهار داشت: آن دسته از جاماندگان بیمه بیکاری که مدت بیکاری آن ها تا خردادماه ادامه داشته با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت نسبت به احراز هویت خود اقدام کنند.

وی گفت: در اسفند ماه حدود 277 هزار و 500 نفر در سه مرحله دریافت کردند.

در فروردین ماه با احتساب افرادی که در اسفند ماه مقرری بیمه بیکاری دریافت کردند رقم به 503 هزار و 74 نفر رسید و این رقم در اردیبهشت ماه به 331 هزار و 32 نفر رسید.

مدیرکل بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره معطلی 5 ماهه برخی از شهروندان برای دریافت بیمه بیکاری، افزود: پس از شیوع کرونا و تاثیر بر برخی از کسب و کارها که منجر به بیکاری برخی از شهروندان شد سامانه ای به نام بیمه بیکاری برای پرداخت بیمه بیکاری این افراد راه اندازی شد.

وی ادامه داد: در این میان علیرغم تاکید فراوان مبنی بر ثبت نام کسانی که بیکار می شوند در این سامانه تعدادی از این افراد با مراجعه به اداره کاریابی و یا ادارات کار محل سکونت ثبت نام کردند که منجر به جا ماندن نام این افراد که حدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14هزار جامانده بیمه بیکاری/جاماندگان به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند

14هزار جامانده بیمه بیکاری/جاماندگان به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند