مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 06:052020-08-11سياسي

هیات های مذهبی گچساران دستورالعمل بهداشتی عزاداری محرم را با جدیت دنبال کنند


فرماندار گچساران با اشاره به شیب نزولی کرونا در این شهرستان گفت: هیات های عزاداری پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، علی خوان پایه در جلسه ستاد مقابله با در بیمارستان شهر 52بستری داشتیم و الان به 24نفر رسیده است پس اقداماتی نیز انجام شده است چرا که مردم هم پای کار آمدند و رعایت کردند .

فرماندار گچساران افزود: هنوز سایه این ویروس در شهرستان وجود دارد و روند مقابله همچنان ادامه خواهد داشته که لازم این است مردم خوب شهرستان اصول بهداشتی را با جدیت دنبال کنند و مسئولین همچنان حس مسئولیت پذیری را داشته باشند و این شیب نزولی را مد نظر داشته باشیم.

خوانپایه اظهار کرد: بایستی قدردان مردم باشیم و هر چند بازدیدهایی در سطح شهر داشتیم و مشاهده کردیم که مردم با حساسیت خاصی اصول بهداشتی را رعایت می کنند اما وظیفه ما نیز بیشتر شده و با توجه به مراسمات محرم و ابلاغیات باید در شهر موارد لازم را رعایت کنیم.

وی گفت:بنابراین بایستی نظارت و کنترل را بیشتر کنیم و گشت های مشترک ما نیز برنامه ریزی لازم را به منظور کنترل و نظارت بر عزاداری هیات های مذهبی را نیز در ایام محرم داشته باشند.

وی بیان کرد: تشکیل کارگروه هایی باید نیز در راستای برگزاری مراسمات محرم تشکیل شود و اگر بخواهیم از این وضعیت عبور کنیم باید خود سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات های مذهبی گچساران دستورالعمل بهداشتی عزاداری محرم را با جدیت دنبال کنند

هیات های مذهبی گچساران دستورالعمل بهداشتی عزاداری محرم را با جدیت دنبال کنند