مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 06:052020-08-11اقتصادي

معرفی قالب چندمنظوره وردپرس آوادا


آوادا پوسته چند منظوره حرفه ای برای سایت ساز وردپرس است که به عنوان پرفروش ترین و کامل ترین قالب وردپرس در طی 7 سال اخیر در تمام اینترنت بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام ژاکت، قالب چند منظوره تولید شده برای وردپرس تا به امروز است که توسط شرکت تم فیوژن theme- fusion.

com طراحی شده و در وبسایت تم فارست themeforest.

net که مرجع اصلی فروش قالب های وردپرس است، برای فروش قرار داده شده است.

نکته ی دیگری که می توان راجع به این قالب بیان کرد این است که فروش این قالب در سایت تم فارست به بیش از 612000 می رسد و اگر نگاهی هم به تعداد فروش این قالب در سایت ژاکت (حدود هزار و پانصد) بیندازید متوجه می شوید که این اعداد و ارقام نشان از معرفی یک سایت ساز کامل و حرفه ای برای تمامی کاربران حرفه ای و مبتدی می باشد.

دلیل این همه محبوبیت و فروش آوادا اتفاقی نیست، بلکه دلایل خوبی پشت این فروش موفق بوده، یک نمونه این که با قالب آوادا Avada شما به سادگی و فقط با کشیدن و رها کردن المان های صفحه می توانید هر نوع وبسایتی را با هر سلیقه ای طراحی کنید و این خیلی عالی است، می شود گفت انقلابی در طراحی سایت بوجود آورده و افرادی که اصلا کدنویسی بلد نیستند خیلی راحت می توانند یک وبسایت حرفه ای طراحی کنند! نظر یکی از کاربران درباره ی قالب آوادا Avada این بوده : “هیچ وقت فکر نمی کردم، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی قالب چندمنظوره وردپرس آوادا

معرفی قالب چندمنظوره وردپرس آوادا