مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 06:052020-08-11حوادث

کلاهبرداری در بازارهای آنلاین برای فروش غلات دام و طیور


رییس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس فتا ناجا از دستگیری متهمان فعال در زمینه کلاهبرداری در بستر بازارهای آنلاین با موضوع فروش غلات ، - کلاهبرداری در بازارهای آنلاین برای " فروش غلات دام و طیور" رییس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس فتا ناجا از دستگیری متهمان فعال در زمینه کلاهبرداری در بستر بازارهای آنلاین با موضوع "فروش غلات ،دام و طیور" خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ مصطفی نوروزی در این باره اظهار کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس فتا در یکی از استان های شمالی کشور مبنی بر کلاهبرداری در بازارهای آنلاین با موضوع فروش غلات، دام و طیور موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: مجرمان با تهیه فاکتورها و بارنامه های جعلی و ارسال به قربانیان، اعتماد آنها را جلب کرده و پس از اخذ مبالغ حاصل از کلاهبرداری، با استفاده از خرید طلا اقدام به خروج وجوه از چرخه بانکداری می کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با بررسی ها و اقدامات فنی صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا ، دو نفر از متهمان اصلی شناسایی و دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه آنها تعداد قابل توجهی فاکتورهای فروش جعلی، گوشی تلفن همراه، سیم کارت، کارت ملی و کارت بانکی افراد مختلف بدست آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری در بازارهای آنلاین برای فروش غلات دام و طیور

کلاهبرداری در بازارهای آنلاین برای فروش غلات دام و طیور