مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 06:002020-08-11اقتصادي

25 درصد از هواپیماهای داخل کشور مزین به رنگ نانو ایرانی هستند


مدیرعامل شرکت تولیدی و صنعتی گوهرفام از تامین رنگ 25 درصد از هواپیماهای داخل کشور توسط این شرکت خبر داد و گفت: این رنگ ها با استفاده از فناوری نانو تولید شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری فناوری نانو ایران، رنگ ضداسکایدرول بدنه هواپیمای شرکت گوهرفام چسبندگی زیاد به زیرلایه، انعطاف پذیری و خواص مکانیکی مناسب، مقاومت شیمیایی زیاد در برابر موادی مانند روغن اسکایدرول و همچنین مقاومت در برابر شره شدن (Sagging) را فراهم کرده است.

نوبخت قره داغی، مدیرعامل شرکت تولیدی و صنعتی گوهرفام در این باره می گوید: طی سال های گذشته روند استفاده از رنگ های نانوی ایرانی در هواپیماهای داخل کشور افزایش یافته است، به طوری که سهم ما از این بازار از 10 درصد به 25 درصد رسیده است، یعنی این که در حال حاضر 25 درصد از هواپیماهای قابل رنگ شدن در کشور با استفاده از رنگ های نانویی شرکت تولیدی و صنعتی گوهرفام رنگ آمیزی می شوند.

وی می افزاید: ماهان و زاگرس و بسیاری از شرکت های هوایی از رنگ های ما استفاده می کنند.

دلیل حضور ما در این حوزه به استانداردهای بالای صنعت هواپیماسازی باز می گردد، در واقع این صنعت بسیار سخت گیر بوده و کیفیت از اهمیت خاصی در این صنعت برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 درصد از هواپیماهای داخل کشور مزین به رنگ نانو ایرانی هستند

25 درصد از هواپیماهای داخل کشور مزین به رنگ نانو ایرانی هستند