مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 05:052020-08-11سياسي

وزیر بهداشت: برای ما مهم است که نگویند کسی در مجلس عزاداری کرونا گرفت


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه حمایت های مقام معظم رهبری از ستاد ملی کرونا تاریخی و بی نظیر بوده است، گفت: برای ما مهم است که دیگران مغلطه نکنند که عاشورا و تاسوعا عامل شیوع کرونا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، دومین جلسه ستاد ملی پیگیری های ویژه محرم با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام رستمی، نماینده ولی فقیه و رییس نهاد رهبری در دانشگاه ها، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و جمعی از مسئولان نهادهای فرهنگی مرتبط با محرم در مجموعه فرهنگی شهدای سرچشمه برگزار شد.

  نمکی وزیر بهداشت در این مراسم اظهار داشت: برخی تصور می کنند که برپایی عزداری برای شهدای کربلا سابقه 400 تا 500 ساله دارد، اما تصور من آن است که اولین راوی کربلا حضرت زینب (سلام الله علیه) بود که وقتی از ایشان پرسیدند در کربلا چه رخ داد، فرمودند ما رأیت الا جمیلا، یعنی ایشان با زبان زیبا و دلسوزانه کربلا را مطرح کردند.

  وی افزود: بعد از ایشان، اولین کسی که به عزاداری برای امام حسین (ع) پرداخت و با چشمی نابینا از مدینه با پای پیاده به زیارت ایشان رفت، جابربن ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: برای ما مهم است که نگویند کسی در مجلس عزاداری کرونا گرفت

وزیر بهداشت: برای ما مهم است که نگویند کسی در مجلس عزاداری کرونا گرفت