مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 20:102020-08-10اقتصادي

کندی در احداث حرم تا حرم/ اتمام 2 قطعه از محور 4 قطع های شاهرود آزادشهر


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از کندی در اجرای طرح های راه سازی این استان و از جمله آزادراه حرم تا حرم خبر داد و گفت: پیگیری ها در سطح ملی برای جذب اعتبارهای عمرانی باهدف تکمیل طرح های حوزه راه و شهرسازی استان سمنان در حال انجام است.

- دکتر منوچهر فخری در جلسه ویدئو کنفرانس بررسی طرح های راه و شهرسازی استان سمنان در سالن کوثر استانداری اظهار کرد: طرح های عمرانی این بخش در استان و از جمله پروژه تقاطع آرادان، پل شهرک صنعتی سمنان، سه راهی مجن، کمربندی سمنان ،بزرگراه حرم تا حرم و جندق-معلمان با همکاری شرکت زیرساخت در حال انجام است اما روند ساخت این طرح ها با کندی انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: با قول مساعد معاون وزیر راه و شهرسازی قرار است جلساتی برای تسریع در ساخت و تکمیل این طرح های عمرانی در وزارتخانه برگزار شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: اکنون 10 کیلومتر از مرحله ساخت قطعه سمنان-فیروزکوه در محدوده استان سمنان و 15 کیلومتر از این جاده در محدوده استان تهران انجام شده است که با تخصیص اعتبارات مقدمه های تکمیل این طرح انجام خواهد شد.

فخری تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی مبلغ 100 میلیارد ریال برای نصب گاردریل و نیوجرسی در 10 کیلومتر ساخته شده جاده سمنان-فیروزکوه محدوده استان سمنان پرداخت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کندی در احداث حرم تا حرم/ اتمام 2 قطعه از محور 4 قطع های شاهرود آزادشهر

کندی در احداث حرم تا حرم/ اتمام 2 قطعه از محور 4 قطع های شاهرود آزادشهر