مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 18:202020-08-10اقتصادي

آماده اخذ مالیات از خانه های خالی هستیم


رییس امور مالیاتی شهر و استان تهران با تاکید بر این که وزارت مسکن تاکنون اطلاعات خانه های خالی تهران را به صورت کامل و جامع در اختیار ما قرار نداده است، گفت: به محض اینکه اطلاعات در اختیار ما قرار بگیرد آماده اجرای قانون و اخذ مالیات از این خانه ها هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا نوری در نشستی که امروز (دوشنبه) برگزار شد با اشاره به این که کشور در شرایط تحریمی قرار دارد، اظهار کرد: این موضوع باعث می شود اتکا به مالیات بیش از پیش خود را نشان دهد و تمرکز تامین منابع مالی با مالیات بیشتر شده است.

وی با بیان این که مالیات باید بر پایه درآمد یا ثروت و یا مصرف باشد، گفت: مودیان باید اطلاعات واقعی را به نظام مالیاتی ارائه دهند و اطلاعات در یک سامانه جمع آوری خواهد شد و بعد بر اساس قانون با واقعیت تطبیق داده می شود.

رییس امور مالیاتی شهر واستان تهران با تاکید بر این که سازمان امور مالیاتی به دنبال مالیات واقعی، عادلانه و مطابق با قوانین و مقررات است، عنوان کرد: در واقع مالیاتی عادلانه که بر اساس مبانی و داده های واقعی باشد.

در این راستا در راستای مالیات هوشمند اقدامات خوبی انجام شده است.

نوری با تاکید بر این که یکی از بحث های جدی مبارزه با فرار مالیاتی است، گفت: افرادی که از پرداخت مالیات فرار کنند مورد پیگیری قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده اخذ مالیات از خانه های خالی هستیم

آماده اخذ مالیات از خانه های خالی هستیم