مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 07:052020-08-10اقتصادي

شهرک استارت آپی حوزه کشاورزی راه اندازی می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی با تاکید بر ضرورت ایجاد نوآفرینی در بخش کشاورزی گفت: شهرک استارت آپی حوزه کشاورزی با هدف ایجاد نوآفرینی راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی مختاری مدیر پروژه کسب وکارهای نوپای وزارت جهاد کشاورزی امروز در رویداد جذب سرمایه در حوزه کشاورزی که به صورت انلاین در محل صندوق نواوری و شکوفایی برگزار شد، عنوان کرد: کشاورزی در دنیا، آخرین بخش اکوسیستم نوآفرینی محسوب می شود اما در وزارت جهاد کشاورزی دوسالی است که پروژه راه اندازی کسب و کارهای نوپا شروع به کار کرده و مستقیما زیر نظر وزیر فعالیت می کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی با تاکید بر اینکه این وزارتخانه توجه ویژه ای به حوزه نوآفرینی بخش کشاورزی داشته است، بیان کرد: در برنامه های جدید وزیر جهادکشاورزی تحول گسترده ای در اکوسیستم نواوری کشاورزی پیش بینی شده به طوریکه راه اندازی شهرک استارت اپ های کشاورزی در کشور یکی از این برنامه ریزی هاست.

وی اظهار کرد: مسئله ما در گسترش فناوری کشاورزی، وجود سرمایه گذار است؛ سرمایه گذاری که پول هوشمند داشته باشد و بداند که چه کاری می تواند انجام دهد.

وی با اشاره به یکی دیگر از فعالیت های جهادکشاورزی در زمینه نوآفرینی در این حوزه خاطر نشان کرد: در حال حاضر مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک استارت آپی حوزه کشاورزی راه اندازی می شود

شهرک استارت آپی حوزه کشاورزی راه اندازی می شود