مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 06:202020-08-10فرهنگي

هیات مدیره جدید از فردا خانه سینما را در دست می گیرد


رییس هیات مدیره خانه سینما جزییاتی را از انتخابات امروز 20 مرداد ماه خانه سینما تشریح و تاکید کرد: اگرچه بخاطر شیوع کرونا در شرایط عادی برای برگزاری مجمع و انتخابات نیستیم اما از فردا یک هیات مدیره جدید خانه سینما را در دست می گیرد.

- رییس هیات مدیره خانه سینما جزییاتی را از انتخابات امروز 20 مرداد ماه خانه سینما تشریح و تاکید کرد: اگرچه بخاطر شیوع کرونا در شرایط عادی برای برگزاری مجمع و انتخابات نیستیم اما از فردا یک هیات مدیره جدید خانه سینما را در دست می گیرد.

همایون اسعدیان در گفت وگویی با ایسنا درباره انتخابات هیات مدیره خانه سینما که امروز - دوشنبه، 20 مردادماه - برگزار می شود، بیان کرد: قرار بود انتخابات در سالن بنیاد سینمایی فارابی انجام شود اما در فضای باز این مجموعه برگزار خواهد شد تا مخالفتی از سوی استانداری نداشته باشیم.

در حال حاضر هم کاندیداها و صنوفی که می توانند رأی دهند، مشخص هستند بنابراین هیات مدیره جدید از فردا کار خود را شروع می کند.

او افزود: انتخابات امروز طبق اساسنامه دوره قبل برگزار می شود، گزارش مالی و گزارش بازرس و گزارش هیات مدیره برای همه صنوف ارسال شده است و آن ها را در اختیار دارند، اما اگر سوال یا موردی باشد می توانند امروز مطرح کنند، چون به هر حال باید بپذیریم در شرایط نرمال برای برگزاری جلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات مدیره جدید از فردا خانه سینما را در دست می گیرد

هیات مدیره جدید از فردا خانه سینما را در دست می گیرد