مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 06:052020-08-10فرهنگي

احیای سینما روباز شهرکرد در گرو اقدام شهرداری است


معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تصمیم داشتیم سینما روباز شهرکرد را برای استفاده در ایام کرونا احیا کنیم، گفت: مالکیت این مکان با شهرداری است و طی صحبت های انجام شده، - شهرام فرجی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به راه اندازی مجدد سینما رو باز پارک ملت گفت: تصمیم داشتیم این مجموعه را برای استفاده در ایام شیوع ویروس کرونا احیا کنیم اما متاسفانه میسر نشد.

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری توضیح داد: مالکیت سینما رو باز پارک ملت در دست شهرداری است و طی صحبت های انجام شده، قرار شد شهرداری، فضای لازم را مهیا کند و در اختیار ما بگذارد تا با همکاری انجمن سینمای استان، برای اکران فیلم سینمایی در این فضا اقدام کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر فضای لازم و مناسب توسط شهرداری برای این کار فراهم نشده است و به محض مهیا شدن فضا، اکران فیلم را کلید می زنیم و تا زمانی که وضعیت جوی اجازه دهد و هوا سرد نشود، ادامه می دهیم.

فرجی با بیان اینکه اقدامات ابتدایی فراهم آوری فضا برای سینمای رو باز انجام شده و رنگ آمیزی باقی مانده است، افزود: مردم در ایام کرونا دچار افسردگی شده اند و لازم است برنامه ای برای سرگرمی آن ها در نظر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای سینما روباز شهرکرد در گرو اقدام شهرداری است

احیای سینما روباز شهرکرد در گرو اقدام شهرداری است