مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 05:252020-08-10حوادث

کشف 728 کیلوگرم انواع مواد مخدر در کردستان/کاهش 50 درصدی وقوع قتل


فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: 728 کیلوگرم انواع مواد مخدر در چهار ماه و 15 روز گذشته از سال در استان کشف شده که نسبت به مدت زمان مشابه در این زمینه 18 درصد رشد داشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار علی آزادی صبح امروز درنشست با خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: اصحاب رسانه در راستای آگاه سازی و بصیرت افزایی و ترسیم نقشه راه برای مردم بسیار خوب عمل کردید.

وی تصریح کرد: انتقادات سازنده اصحاب رسانه را پذیرا هستیم و افتخار می کنیم که مواردی که با دلسوزی به ما ابلاغ می کنید پیگیری می کنیم.

فرمانده انتظامی استان کردستان افزود: کار خبرنگاری یک شغل نیست بلکه از روی عشق و هنر است که اگر این دو با هم آمیخته شود می توانید زمینه مشکلات مردم را حل کند.

آزادی با بیان اینکه رسالت شما خبرنگاران پوشش اخبار و اطلاع رسانی با توجه و تاکید بر سه اصل دقت، سرعت و امانت داری است، گفت: اگر این سه اصل مهم در حوزه اطلاع رسانی مورد توجه قرار گیرد بهترین خروجی را در زمینه اطلاع رسانی خواهیم داشت.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی استان در حوزه های مختلف، گفت: در طول 4 ماه و 15 روز گذشته بیش از 728 کیلوگرم انواع مواد مخدر را در استان کشف شده که نسبت به مدت زمان مشابه در این زمینه 18 درصد رشد داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 728 کیلوگرم انواع مواد مخدر در کردستان/کاهش 50 درصدی وقوع قتل

کشف 728 کیلوگرم انواع مواد مخدر در کردستان/کاهش 50 درصدی وقوع قتل