مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 05:152020-08-10پزشكي

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در تهران ؛ بزودی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهرا صدراعظم نوری، رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران، درباره وضعیت کرونا در پایتخت اظهار داشت: آمار مبتلایان به کرونا طی روز های گذشته کاهش یافته است که این موضوع به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم و جدی .

- رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بزودی آمار مبتلایان به کرونا به دلیل افزایش مسافرت تهرانی ها و لغو طرح ترافیک بیشتر می شود، گفت: لغو طرح مشکلات جدی تری برای بیماران قلبی و تنفسی ایجاد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، زهرا صدراعظم نوری، رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران، درباره وضعیت کرونا در پایتخت اظهار داشت: آمار مبتلایان به کرونا طی روز های گذشته کاهش یافته است که این موضوع به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم و جدی گرفتن استفاده از ماسک حاصل شده است.

وی افزود:، ولی برای هفته های آینده چندان نمی توان به این موضوع امیدوار بود چرا که تردد ها در سطح شهر با لغو طرح ترافیک بیشتر شده و آمار مسافرت ها نیز همزمان با تعطیلی های اخیر افزایش یافته است و این موضوع نشان می دهد روند کاهش آمار مبتلایان چندان پایدار نیست و بزودی افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در تهران ؛ بزودی

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در تهران ؛ بزودی