مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 05:002020-08-10اقتصادي

راه اندازی دو ناحیه صنعتی در اردستان نوید سال جهش تولید است


راه اندازی دو ناحیه صنعتی در دهستان علیا و برزاوند اردستان نوید سال جهش تولید در شهرستان را می دهد.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: راه اندازی دو ناحیه صنعتی در دهستان علیا و برزاوند اردستان نوید سال جهش تولید در شهرستان را می دهد.

حمیدرضا تأملی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز با توجه به وضعیتی که در شهرک و نواحی صنعتی شهرستان وجود دارد در توسعه آن ها با محدودیت مواجه هستیم و علی رغم اینکه شرکت شهرک ها قول توسعه آن را داده، زمین های بلااستفاده ای که از تاریخ مهلت آن ها گذشته است نیز باید تعیین تکلیف و در صورت اجبار خلع ید شود.

وی با بیان اینکه شرکت شهرک های صنعتی به عنوان یکی از بازوهای قدرت اقتصادی هر منطقه اثرات مثبت فراوانی نظیر کاهش نرخ بیکاری، بهبود اقتصاد و اعتبار و اعتماد به دستاوردهای تولیدات داخلی را به همراه دارد، افزود: با تصویب شورای سرمایه گذاری شهرستان راه اندازی دو ناحیه صنعتی در دهستان علیا و برزاوند اردستان نوید سال جهش تولید در شهرستان را می دهد.

فرماندار اردستان با بیان اینکه در حال حاضر یک شهرک صنعتی اردستان و دو ناحیه صنعتی زواره و مهاباد در شهرستان فعال است تصریح کرد: از آنجایی که واحدهای کوچک و زودبازده نقش بسیار مهمی در جهش تولید دارند تمام تلاش ها برای تحقق شعار سال و کمک به بهبود اقتص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دو ناحیه صنعتی در اردستان نوید سال جهش تولید است

راه اندازی دو ناحیه صنعتی در اردستان نوید سال جهش تولید است