مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 04:452020-08-10اجتماعي

پایش 359 واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی در شهریار ​​​​​​​


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار از انجام 359 مورد پایش واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی طی چهار ماهه اول امسال در این شهرستان خبر داد.

- رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار از انجام 359 مورد پایش واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی طی چهار ماهه اول امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا شیدا اکار با اعلام این خبر گفت: طی پایش واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی در سطح شهرستان شهریار به منظور بررسی عملکرد سیستم های تصفیه فاضلاب موجود، تعداد 15 مورد نمونه برداری از خروجی فاضلاب واحدها انجام شده است.

وی افزود: با توجه به مشاهده نواقص و تخلفات زیست محیطی در تعدادی از این واحدها، 35 مورد اخطاریه محیط زیستی برای واحدهای آلاینده و متخلف صادر و ابلاغ شده است.

اکار در ادامه با اشاره به بی توجهی برخی مسئولان واحدها به اخطاریه های صادره و تداوم روند ایجاد آلودگی اظهارکرد: تعداد 23 مورد پرونده حقوقی نیز برای واحدهای آلاینده محیط زیست و تهدید کننده بهداشت عمومی به موجب قوانین جاری در مرجع قضایی تشکیل شده که ضمن پلمب یک واحد متخلف، یک مورد حکم جلب ، شش مورد رای حبس یکساله و پنج مورد جزای نقدی برای 13 مورد از پرونده ها صادر شده و مابقی در دست پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش 359 واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی در شهریار ​​​​​​​

پایش 359 واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی در شهریار ​​​​​​​