مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 04:352020-08-10پزشكي

معضل سگ های ولگرد در مشکین دشت فردیس


شیوع ویروس کرونا در کشور و همه گیری این بیماری، اگرچه میزان تردد ساکنین مشکین دشت را در سطح شهر پایین آورده اما بخش هایی از این شهر را به جولانگاه سگ های ولگرد تبدیل کرده است.

- ایسنا/البرز شیوع ویروس کرونا در کشور و همه گیری این بیماری، اگرچه میزان تردد ساکنین مشکین دشت را در سطح شهر پایین آورده اما بخش هایی از این شهر را به جولانگاه سگ های ولگرد تبدیل کرده است.

اگرچه هنوز دلایل علمی و روشنی مبنی بر اینکه آیا حیوانات می توانند ناقل ویروس کرونا به انسان ها باشند یا نه، ارائه نشده است اما واضح است که افزایش تعداد حیوانات ولگرد در خیابان ها، سطح بهداشت جامعه را پایین می آورد.

مشاهده چندین مورد ابتلا حیوانات به کرونا در سراسر جهان، این فرضیه را قوت می بخشد که ممکن است یکی از راه های انتقال این ویروس از حیوانات به انسان باشد.

علاوه بر این، نخستین منشا ویروس کویید 19 در حیواناتی مثل خفاش و مار مشاهده شده است لذا طبق توصیه های سازمان جهانی بهداشت و مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ایالات متحده، بهتر است که وضعیت حضور حیوانات اهلی در محیط زندگی انسان ها، بیشتر از قبل تحت کنترل باشد.

با این حال وجود تعداد زیادی سگ ولگرد در بخش هایی از شهرستان فردیس خصوصا مشکین دشت، اهالی این منطقه از استان البرز را آزرده خاطر کرده و موجب نگرانی آن ها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل سگ های ولگرد در مشکین دشت فردیس

معضل سگ های ولگرد در مشکین دشت فردیس