مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 04:152020-08-10سياسي

رییسعلی جای قهرمانان هالیوودی/ نسل جوان تشنه منش اسطوره های وطنی


مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر گفت: قهرمانانی چون رییسعلی دلواری، میرزا کوچک خان جنگلی تا حاج قاسم سلیمانی کسانی بودند که همواره حس ایران دوستی و استکبار و استعمار ستیزی را در دل جوانان کشور زنده نگه داشته اند و همواره جوانان نشان داده اند .

- مهراب کیانی در گفت وگو با خبرگزاری فارس در بوشهر در خصوص درج قصه شهید رییسعلی دلواری در کتاب فارسی پنجم ابتدایی اظهار داشت: تاریخ پر فراز و نشیب به ایران اسلامی پُر است از نام آورانی که در راه حفظ خاک کشور جانفشانی ها کرده اند و در هر مقطعی از تاریخ ایران بزرگ مردان و زنانی در راه اعتلای ایران اسلامی دست از جان و مال و خانواده خود کشیده اند تا گزندی بر این مرز و بوم نرسد.

مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر گفت: قهرمانانی چون رییسعلی دلواری، میرزا کوچک خان جنگلی تا حاج قاسم سلیمانی در مدارس و بین جوانان راه افتاد و این حس غروری که تمام دانش آموزان را در برگرفته بود خود گویای این واقعیت است.

 نسل جوان تشنه منش اسطوره های وطنی کیانی در ادامه افزود: اکنون که بسیاری از کشورها به واسطه کمبود سبقه مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ظالم و برای خالی نماندن کتاب های درسی شان مجبور به قهرمان سازی شده اند و جهت ایجاد حس غرور در دانش آموزان و جوانان کشورشان شده اند، قهرمانان افس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسعلی جای قهرمانان هالیوودی/ نسل جوان تشنه منش اسطوره های وطنی

رییسعلی جای قهرمانان هالیوودی/ نسل جوان تشنه منش اسطوره های وطنی