مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 03:552020-08-10اجتماعي

تأخیر در آغاز بارش های پاییزی چهارمحال و بختیاری


مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه روند افزایشی دما در استان باعث می شود که بار ش های پاییزی نسبت به سال گذشته با تأخیر آغاز شود، - مهران چراغپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه روند افزایشی دما در چهارمحال و بختیاری باعث می شود که بار ش های پاییزی نسبت به سال گذشته با تأخیر آغاز شود، گفت: طی پنج روز آینده، آسمانی صاف تا کمی ابری در برخی نقاط استان با غبار صبح گاهی پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای این مدت در بعدازظهرها افزایش ابر و گاهی وزش باد به نسبت شدید انتظار می رود، ادامه داد: در برخی نقاط وزش باد به نسبت شدید می تواند سبب خیزش گردوخاک به صورت محلی شود.

وی توصیه کرد: آبیاری و سم پاشی مزارع در ساعات خنک و بدون باد روز انجام شود و آبیاری مزارع با توجه به گرمای هوا و نیاز آبی محصول تنظیم شود، همچنین با توجه به افزایش دمای هوا تهویه دامداری ها و مرغداری ها تنظیم شود.

چراغپور عنوان کرد: گرمای هوا مسؤولان باید رعایت نکات ایمنی و حفاظت از منابع طبیعی را افزایش دهند زیرا وزش بادهای نسبتاً شدید سبب آتش گرفتن علف‏زارهای خشک و سرایت به درختان جنگلی، خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأخیر در آغاز بارش های پاییزی چهارمحال و بختیاری

تأخیر در آغاز بارش های پاییزی چهارمحال و بختیاری