مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 03:502020-08-10اقتصادي

13 میلیون دلار کالا از بازارچه ماهیرود صادر شد


صادرات قطعی از بازارچه ماهیرود در چهارماهه نخست امسال از نظر ارزش 13 میلیون و 112 هزار و 97 دلار بوده است.

- محمد علی خاشی در گفت وگو با خبرنگارمهر با اشاره به فعالیت های بازارچه ماهیرود شهرستان سربیشه در چهارماهه نخست امسال اظهارکرد: کل صادرات قطعی از بازارچه ماهیرود در چهارماهه نخست امسال از نظر ارزش دلاری 13 میلیون و 112 هزار و 97 دلار بوده است.

مدیرکل گمرکات خراسان جنوبی در زمینه واردات از بازارچه ماهیرود نیز بیان کرد: در چهارماهه نخست سال جاری میزان واردات از بازاچه ماهیرود نیز از نظر ارزش دلاری 37 هزار و 336 دلار و از نظر وزنی حدود 25 تن بوده است.

خاشی ادامه داد: صادرات قطعی از گمرک ماهیرود در چهارماهه امسال نیز 17 میلیون و 437 هزار و 419 دلار و همچنین میزان واردات قطعی از گمرک ماهیرود نیز 22 هزار و و 840 دلار بوده است.

وی گفت: بیشتر کالاهای صادراتی از گمرگ و بازارچه ماهیرود صیفی جات، سیمان، روغن، گازوییل، نمک، تخم مرغ خوراکی و کاشی و بیشتر کالاهای وارداتی نیز شاه دانه بو داده، ماسک جراحی و بذر یونجه بوده است.

مدیرکل گمرکات خراسان جنوبی یادآورشد: در چهارماهه نخست امسال نیز هزار و 638 دستگاه کامیون از کشورهایی چون اندونزی، چین، ترکمنستان، هندوستان، روسیه و ترکیه به کشور افغانستان از طریق گمرک ماهیرود ترانزیت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 میلیون دلار کالا از بازارچه ماهیرود صادر شد

13 میلیون دلار کالا از بازارچه ماهیرود صادر شد