مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 01:552020-08-09اجتماعي

بازدید وزیر


دید وزیر آموزش وپرورش از مرکز انیمیشن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  وزیر آموزش وپرورش از بخش های مختلف مرکز انیمیشن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، صبح امروز محسن حاجی میرزایی از مرکز انیمیشن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازدید و در آیین رونمایی از استودیو هنر پویا حضور یافت.

وزیر آموزش وپرورش از بخش های مختلف استودیو هنر پویا و مرکز انیمیشن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه تولید فیلم و سریال  و دیگر فعالیت ها در این مرکز قرار گرفت.

استودیو گنبد کبود که وزیر آموزش وپرورش از آن بازدید کرد، پیش ازاین ساخت انیمیشن های موفقی مانند سریال روبی و جوجه ها و انیمیشن استریپی را در کارنامه خود ثبت کرده است و دیگری استودیویی است که باهدف انتقال تجربیات و برگزاری دوره های آموزشی در کانون و همچنین تولید سلسله ای از آثار (به سبک انیمیشن دو بعدی) به تازگی در کانون مستقرشده است.

استودیو گنبدکبود تاکنون در جشنواره های مختلف داخلی و بین المللی حضورداشته و موفق به کسب جوایز و افتخارات متعددی شده است و ورود انیمیشن کوتاه استریپی به بخش فیلم کوتاه اسکار (در سال 2016) که یکی از مهم ترین رویدادهای سینمای جهان است نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر

بازدید وزیر