مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 00:352020-08-09اقتصادي

افتتاح بزرگترین واحد تولید جین در زنجان/ رییس جمهور به زنجان سفر می کند


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بزرگترین واحد تولید جین کشور در زنجان آماده افتتاح است که با حضور ریاست جمهوری در استان آغاز به کار خواهد کرد.

- ناصر فغفوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با راه اندازی واحدهای بزرگ صنعتی در استان زنجان، زنجیره ارزش افزوده فولاد و نیز حوزه نساجی در این استان تکمیل شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به واحدهای راه اندازی شده در بخش فولاد گفت: هم اکنون زنجیره ارزش افزوده فولاد از معدن، خردایش، کنسانتره، گندله، آهن اسفنجی، ذوب، نورد و تولید فولاد آلیاژی در استان تکمیل شده است.

وی یادآور شد: بزرگترین واحد ذوب بخش خصوصی کشور در استان زنجان با سرمایه گذاری مشترک ایران و ترکیه به میزان 200 میلیون دلار راه اندازی شده است که ارزش این مجموعه با توجه به ارزش کنونی دلار بالغ بر 4 هزار میلیارد دلار است.

فغفوری افزود: با راه اندازی واحد تولید فولاد آلیاژی ، 80 درصد فولاد آلیاژی الکترود جوشکاری کشور در استان تولید می شود که پیش بینی می شود مهر ماه شاهد آغاز به کار این پروژه در استان باشیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان عنوان کرد: واحد کنسانتره جهان نمو با 90 درصد پیشرفت فیزیکی یکی دیگر از واحدهای بزرگ استان به شمار می رود که در سال جاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بزرگترین واحد تولید جین در زنجان/ رییس جمهور به زنجان سفر می کند

افتتاح بزرگترین واحد تولید جین در زنجان/ رییس جمهور به زنجان سفر می کند