مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 15:552020-08-09سياسي

پیام تسلیت مسئولان کشوری و استانی به دنبال درگذشت فخرالذاکرین


برخی از مسئولان کشوری و استانی با صدور پیامی، درگذشت فخرالذاکرین حاج فیروز زیرک کار پیرغلام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را تسلیت گفتند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی برخی از مسئولان کشوری و استانی با صدور پیامی، درگذشت فخرالذاکرین "حاج فیروز زیرک کار" پیرغلام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت رییس مجلس در پی درگذشت حاج فیروز زیرک کار رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی در گذشت ذاکر و پیرغلام اهل بیت علیهم السلام، مرحوم حاج فیروز زیرک کار را تسلیت گفت.

در متن پیام محمدباقر قالیباف آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم انالله و اناالیه راجعون درگذشت ذاکر و پیرغلام مخلص اهل بیت علیهم السلام، مرحوم حاج فیروز زیرک کار موجب تاسف و تاثر گردید.

ایشان که مداحی متواضع، مردمی، انقلابی، ولایتمدار و از ارادتمندان به شهدا بودند، به جهت سال های متمادی نوحه سرایی و مرثیه خوانی اهل بیت در هیئات آذری و دیگر هیّات به درستی فخرالذاکرین شهرت یافتند.

آن مرحوم در سراسر عمر پربرکت خود با الحان روح نوازشان در مناسبت های دینی در خدمت به ترویج شعائر ائمه اطهار علیهم السلام و خاندان مکرم نبوی و ترویج محبت و عشق ورزی به ساحت مقدس آل الله علیه السلام اهتمام بی شائبه داشتند و نواهای تاثیرگذار ایشان هیچ گاه از گنجینه معنوی و فرهنگ ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت مسئولان کشوری و استانی به دنبال درگذشت فخرالذاکرین

پیام تسلیت مسئولان کشوری و استانی به دنبال درگذشت فخرالذاکرین