مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 14:352020-08-09حوادث

انهدام 13 باند توزیع مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری


فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: 13 باند توزیع مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری در سالجاری شناسایی و منهدم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامعباس غلامزاده ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مبارزه با مواد مخدر از اولویت های اصلی نیروی انتظامی است، اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون بیش از یک تن و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و در این راستا 13 باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و منهدم شد.

وی با اشاره به افزایش 38 درصدی کشفیات کالا قاچاق اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون 60 میلیارد ریال کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی استان کشف شده است.

سردار غلامزاده با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون هشت باند سرقت متلاشی شده است، بیان کرد: در این راستا یک هزار و 400 نفر سارق شناسایی و دستگیر شدند.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تا کنون پرونده های متعددی در حوزه پلیس فتا تشکیل شده است که نسبت به سال گذشته حدود 80 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان کاهش 35 درصدی تصادفات گفت: فوتی های ناشی از تصادفات در محورهای مواصلاتی استان 13 درصد کاهش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 13 باند توزیع مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری

انهدام 13 باند توزیع مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری