مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 13:152020-08-09سياسي

بررسی مسائل حوزه حمل و نقل زمینی و هوایی در کمیسیون عمران


سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی مسائل مختلف پیرامون حمل و نقل دریایی، هوایی و زمینی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی مسائل مختلف پیرامون حمل و نقل دریایی، هوایی و زمینی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

سید البرز حسینی در گفت و گو با ایسنا، با تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس، بیان کرد: جلسه امروز کمیسیون با دستورکار بررسی موضوعات مرتبط با حمل و نقل دریایی، زمینی و هوایی برگزار شد و معاونان وزارت راه و شهرسازی نیز در جلسه امروز حضور داشتند.

وی در ادامه اظهار کرد: گزارش های مفصلی درخصوص وضعیت بخش های حمل و نقل جاده ای، ریلی، هوایی و دریایی از سوی معاونان وزارت راه و شهرسازی به اعضای کمیسیون ارائه شد و اعضای کمیسیون نیز سوالات خود را مطرح کردند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس تصریح کرد: در جلسه امروز قرار بر این شد که دولت و وزارت راه و شهرسازی هر چه سریع تر لایحه جامع حمل و نقل آماده و به مجلس ارائه کنند.

این لایحه دارای محورهای کلیدی نظیر ارتقا سطح کیفی خدمات حمل و نقل، کاهش استفاده از خودروهای شخصی، استفاده از حمل و نقل هوشمند، افزایش سهم حمل و نقل ریلی در حوزه مسافر، نوسازی ناوگان حمل و نقل و توسعه شبکه قطارهای پرسرعت میباشد که بسیار حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مسائل حوزه حمل و نقل زمینی و هوایی در کمیسیون عمران

بررسی مسائل حوزه حمل و نقل زمینی و هوایی در کمیسیون عمران