مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 13:102020-08-09سياسي

کتاب «زن، کتاب، سواد زندگی» در شیراز رونمایی شد


ویژه برنامه رونمایی از کتاب «زن، کتاب، سواد زندگی» با حضور اساتید علم اطلاعات و دانش شناسی به صورت آنلاین در شیراز برگزار شد.

- شیراز- ویژه برنامه رونمایی از کتاب زن، کتاب، سواد زندگی با حضور اساتید علم اطلاعات و دانش شناسی به صورت آنلاین در شیراز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در نشستی که عصر یکشنبه با حضور دکتر زهیر حیاتی دبیر علمی همایش زن، کتاب، سواد زندگی ، دکتر ملیحه نیک کار، استاد پیشکسوت علم اطلاعات و دانش شناسی و روح الله منوچهری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس از طریق برنامه زنده اینستاگرام برگزار شد، از کتاب زن، کتاب، سواد زندگی ؛ مجموعه سخنرانی های همایش ملی زن، کتاب، سواد زندگی، رونمایی شد.

روح الله منوچهری مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس با اشاره به برنامه ریزی های گوناگونی که برای برگزاری این سمینار شد، گفت: این برنامه در سال 1397 با هدایت و دبیری دکتر حیاتی و دیگر اساتید در شیراز برنامه ریزی شد و همزمان از پتانسیل اساتید دانشگاه در استان و کشور، فعالان حوزه کتاب، بانوان، کتابداران، سازمان های فرهنگی و مدیران استانی استفاده شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس ادامه داد: از 24 نفری که در این سمینار حضور داشتند 12 نفر عضو هیئت علمی و سایرین فعالان و دانش آموختگان بودند که پس از قریب به دو سال از برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «زن، کتاب، سواد زندگی» در شیراز رونمایی شد

کتاب «زن، کتاب، سواد زندگی» در شیراز رونمایی شد