مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 12:402020-08-09اجتماعي

افزایش گرما در تهران تا 40 درجه/رشد 4 تا 8 درجه ای دما در برخی استان ها


کارشناس پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا پایان هفته در مناطق شمال غرب، دامنه های جنوبی البرز، غرب کشور، مرکز و شمال شرق، افزایش نسبی دما بین 4 تا 8 درجه پیش بینی می شود.

- فریبا گودرزی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: در 5 روز آینده در جنوب غرب کرمان، شرق فارس، جنوب سیستان و بلوچستان و هرمزگان و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در ساعات بعد از ظهر اوایل شب پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: از فردا تا روزهای پایانی هفته در سواحل شمالی کشور و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده و رعد و برق پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: در سه روز آینده در دریای عمان و فردا شمال و مرکز خلیج فارس مواج است همچنین شرق خلیج فارس به تدریج از سه شنبه مواج خواهد بود.

وی بیان کرد: از امروز تا پایان هفته در نوار شرقی کشور وزش باد نسبتاً شدید داریم و روزهای سه شنبه و پنجشنبه و وزش باد در شمال سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی شدت بیشتری دارد که با گرد و خاک پیش بینی می شود.

گودرزی ادامه داد: در سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر در مناطقی نظیرش شمال اصفهان، قم، جنوب خراسان رضوی، جنوب سمنان و استان مرکزی سرعت باد افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش گرما در تهران تا 40 درجه/رشد 4 تا 8 درجه ای دما در برخی استان ها

افزایش گرما در تهران تا 40 درجه/رشد 4 تا 8 درجه ای دما در برخی استان ها