مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 11:002020-08-09سياسي

مردم با ماسک زدن اجازه ندهند مقابله با کرونا فرسایشی شود


مدیر عامل شرکت شهر سالم بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و گفت: امکانات درمانی محدود است و اگر خدایی ناخواسته حجم بیشتری از افراد مریض شوند، - این روند فرسایشی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید چوبینه به تشریح وضعیت سلامتی پرسنل شهرداری تهران پرداخت و گفت: میزان مواجهه پرسنل شهرداری تهران با مردم کم نیست و با توجه به اینکه وظیفه خدمت گذاری مردم را انجام می دهند، طبیعتا پرسنل شهرداری تهران هم مانند مردم درگیر موضوعات مطرح جامعه هستند.

وی در بیان اهمیت دورکاری پرسنل شهرداری تهران در ایام شیوع کرونا گفت: دستور این مساله از سوی معاونت برنامه ریزی و توسعه شهرداری تهران داده شده است و حتی ظرفیت پنجاه درصدی را هم در این رابطه اعلام کرده اند که این فرصت خوبی است که میزان مواجهه افراد را کاهش داده و به کاهش انتقال این بیماری کمک می کند که این مساله در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت شهر سالم افزود: حتی در این زمینه افرادی که بیماری زمینه ای دارند چه آن هایی که خودشان اعلام کرده اند و چه افرادی که توسط شرکت شهر سالم شناسایی شده اند، اجازه دورکاری داده شده است تا این افراد که بیشتر در معرض خطر هستند، کمتر آسیب ببینند.

وی با بیان اینکه شدت غربالگری ها نسبت به اوایل کرونا کاهش پیدا کرده است، گفت: غربالگری ها نسبت به اولین روزهایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با ماسک زدن اجازه ندهند مقابله با کرونا فرسایشی شود

مردم با ماسک زدن اجازه ندهند مقابله با کرونا فرسایشی شود