مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 09:552020-08-09فرهنگي

چهارمین بازنشر رمان «پیش از بستن چمدان» برای نوجوانان


رمان «پیش از بستن چمدان» نوشتن مینو کریم زاده در چهارمین چاپ خود با شمارگان 2هزار و 500 نسخه روانه بازار نشر کتاب نوجوان شده است.

- رمان پیش از بستن چمدان نوشتن مینو کریم زاده در چهارمین چاپ خود با شمارگان 2هزار و 500 نسخه روانه بازار نشر کتاب نوجوان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، این رمان موفق و پر مخاطب، که نخستین بار در سال 1390 از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد در شمار اولین آثاری است که کانون در آن سال ها و در قالب طرح رمان نوجوان امروز ارائه کرد و پس از آن در رویداد ادبی هفدهمین دوره جایزه کتاب فصل جمهوری اسلامی ایران شایسته تقدیر شناخته شد و در فهرست کتاب های منتخب لاک پشت پرنده نیز قرار گرفت.

این رمان که مناسب نوجوانان بالای 15 سال است برشی از حساس ترین لحظه های زندگی دو دختر به نام گلی و دریا را روایت می کند که باید برای آینده ی خود تصمیم بگیرند؛ قصه ی این دو به موازات هم، بازگو می شود و درعین حال آن ها به گونه ای اتفاقی، در اوج کلنجار رفتن با مشکلات زندگی سر راه یکدیگر قرار می گیرند.

هر دو نوجوان، به گونه ای با خود و محیط پیرامون شان در کشمکش هستند.

گلی در این کشمکش ها سعی دارد، زندگی اش را همان گونه که هست، یا دست کم تا چند روز پیش بوده، حفظ کند و دریا در تب و تاب است که خود را از شرایط کنونی خارج کند و تغییر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین بازنشر رمان «پیش از بستن چمدان» برای نوجوانان

چهارمین بازنشر رمان «پیش از بستن چمدان» برای نوجوانان