مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-09سياسي

رویکرد خبرگزاری مهر، اخلاق مداری و نگاه تخصصی است


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: خبرگزاری مهر با رویکرد اخلاق مداری، نگاه تخصصی و جامع نگری به رسالت حرفه ای خود عمل می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر نام با مسمایی دارد و رفتاری توأم با مهربانی و اخلاق مداری را پیشه کرده و در فضایی صمیمانه تلاش کرده تا به رسالت مهم خود عمل کند.

وی بیان کرد: دقت در تنظیم خبرها و نگارش منطقی در این رسانه در کنار امانتداری و رویکرد تخصصی شما موجب شده یک منبع خبری مورد اطمینان در استان باشید و انتظار می رود این رویکرد را با انگیزه بیشتر ادامه دهید و در خدمت توسعه استان باشید.

خانپور گفت: قزوین یک استان صنعتی، کشاورزی و گردشگری است و نقش رسانه ها در معرفی توانمندی های این ظرفیت ها تعیین کننده است.

وی اضافه کرد: در طول 4 سال گذشته بیش از 800 واحد تولیدی صنعتی جدید در شهرک های صنعتی استان جذب شده و امروز بیش از 1600 قرارداد با متقاضیان منعقد شده که برخی به تولید رسیده و برخی در مراحل ساخت و نصب تجهیزات هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین یادآور شد: در بازدید هفتگی مدیران صنعتی و استاندار از واحدهای تولیدی تلاش می کنیم مشکلات صنایع را حل کنیم تا به اشتغال استان کمک شود.

وی اظهار داشت: با زیرساخت های ایجاد شده و همراهی مدیران و تسهیل در امور متقاضیان خوشبختانه بیش از 60 درصد سرمایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد خبرگزاری مهر، اخلاق مداری و نگاه تخصصی است

رویکرد خبرگزاری مهر، اخلاق مداری و نگاه تخصصی است