مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 08:152020-08-09اقتصادي

افت 10 متری آب های زیرزمینی در سال های اخیر


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای زنجان با بیان اینکه در سال های اخیر شاهد افت 10 متری آب های زیرزمینی هستیم، گفت: از این میزان تنها 45 سانتی متر افت جبران شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی عباسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دشت های زنجان شاهد افت 15 متری سطح آب های زیرزمینی در سال های اخیر بوده است، اظهار کرد: در اثر بارندگی سال های اخیر 55 سانتی متر از این میزان افت جبران شده است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای زنجان با بیان اینکه در سال های اخیر شاهد افت 10 متری آب های زیرزمینی هستیم، بیان کرد: از این میزان تنها 45 سانتی متر افت جبران شده است.

وی با اشاره به افت 30 متری آب های زیرزمینی در دشت ابهر عنوان کرد: در این دشت با وجود اینکه وضعیت بارندگی در سال آبی گذشته مناسب بود، باز هم یک متر افت سطح آب زیرزمینی ادامه داشت.

عباسی با اشاره به بالا بودن افت سطح آب های زیرزمینی عنوان کرد: در دشت خدابنده شاهد افت آب های زیرزمینی به میزان 13 متر هستیم.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای زنجان با بیان اینکه در مجموع سطح آب های زیرزمینی در سال های اخیر در استان افت بالایی داشته است، ادامه داد: این در حالی است که دو سه سال گذشته چند سانتی متر سطح آب زیرزمینی افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت 10 متری آب های زیرزمینی در سال های اخیر

افت 10 متری آب های زیرزمینی در سال های اخیر