مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 08:052020-08-09پزشكي

موارد فوت مبتلایان به کرونا در خراسان شمالی کماکان بالا است


بجنورد_ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: شاهد روند کاهش تعداد مبتلایان و موارد بستری در استان هستیم اما تعداد فوتی ها همچنان بالاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیداحمد هاشمی در نشست خبری ظهر امروز با اصحاب رسانه خراسان شمالی که در محل سالن شهید لنگری بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد برگزار شد با گرامی داشت روز خبرنگار و شهدای خبرنگار و مدافعین سلامت اظهار داشت: با توجه به شرایط حاکم بر فضای روابط اجتماعی سرکشی های روز خبرنگار را به صورت محدود جهت خدا قوت به این عزیزان برگزار کردیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: بسیاری از مردم راه های انتقال بینش تغییر رفتار در این زمینه را در فضای مجازی و به مدد کمک اهالی رسانه آموخته اند.

وی در ادامه افزود: پمپاژ گسترده اخبار منفی در بعضی اوقات باعث سردرگمی و نگرانی شدید مردم می شود که اهالی رسانه با لطف خود و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی فضا را کنترل کردند.

هاشمی با اشاره به کاهش حساسیت مردم نسبت به کرونا تصریح کرد: در یک ماه به اندازه نیمی از موارد کل فوت را به ثبت رساندیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی در ادامه گفت: مراسم و تجمعات مردم علی رغم فشارهای حداکثری کماکان برقرار است و بیشتر مبتلایان حضور در مراسم ها و عدم رعایت فاصله گذاری فیزیکی، و بی توجهی در ادارات ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موارد فوت مبتلایان به کرونا در خراسان شمالی کماکان بالا است

موارد فوت مبتلایان به کرونا در خراسان شمالی کماکان بالا است