مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 08:052020-08-09اقتصادي

بهره برداری از 5 طرح ملی صنعتی و معدنی استان سمنان تا پایان امسال


رییس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: پنج طرح صنعتی و معدنی پیشران و ملی این استان تا پایان سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

- ایسنا/سمنان رییس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: پنج طرح صنعتی و معدنی پیشران و ملی این استان تا پایان سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

علی تشنه دل 19 مردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این پنج طرح صنعتی و معدنی در قالب پویش ملی تولید – تداوم امید و جز طرح های مهم و ملی استانی می باشد که با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال 850نفر در استان فراهم خواهد شد و برای راه اندازی کامل آنها حدود هفت هزار و 700 میلیارد ریال سرمایه گذاری پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت در سالی که از سوی مقام معظم رهبری مزین به نام جهش تولید شده، نسبت به راه اندازی پویش تولید ، تداوم امید به منظور بهره برداری از 200 طرح بزرگ پیشران ملی در بخش صنعت و معدن به ارزش 170 هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم 41 هزار نفر اقدام نموده است که در این بین 5 طرح صنعتی و معدنی از استان سمنان است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به دستاوردها و پیامدهای این پویش ملی گفت: جهش تولید ، تکمیل زنجیره ارزش ، کاهش واردات ، افزایش صادرات ، فناوری بالا و توسعه مناطق کمتر برخوردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 5 طرح ملی صنعتی و معدنی استان سمنان تا پایان امسال

بهره برداری از 5 طرح ملی صنعتی و معدنی استان سمنان تا پایان امسال