مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 08:052020-08-09پزشكي

دست پزشکان از سرمایه گذاری در حوزه سلامت کوتاه خواهد شد!


معاون آموزشی و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی مشهد، گفت: با وضع تعرفه های ناعادلانه دست پزشکان از سرمایه گذاری در حوزه سلامت کوتاه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد، اصغر حاتمی اظهار کرد: در موضوع تحمل و اجرای آن بار سنگین تری را نسبت به سال های گذشته بر روی دوش پزشکان گذارده است.

معاون آموزشی و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی مشهد ادامه داد:  ساده انگارانه است که درمان را منفرد ببینیم و بگوییم با یک نسخه و تجویز دارو، درمان انجام خواهد شد.

درمان یک پکیج بزرگ است که درآن بیش تر از همه، ارتباط مناسب پزشک با بیمار ایفای نقش می کند.

متاسفانه سیستم بهداشت و درمان ما با برقراری رابطه مالی بین پزشک و بیمار، وضع تعرفه های ناعادلانه و عدم اتخاذ سیاست مناسب برای سرمایه گذاری در عرصه پیشگیری، شرایط بدی را هم برای پزشکان و هم مردم رقم زده است.

این در حالی است که گاها هجمه های ناروا به جامعه پزشکی باعث سلب اعتماد مردم به پزشکان شده و در نهایت دود آن نیز به چشم مردم (به عنوان خدمت گیرنده) خواهد رفت.

نقش 80 درصدی بخش خصوصی​  وی با اشاره به اینکه 80 درصد خدمات برای بیماران بستری در کشور در بخش دولتی ارائه می شود؛ افزود: این نسبت در درمان سرپایی برعکس می شود و چیزی بین 75 تا 80 درصد درمان های سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست پزشکان از سرمایه گذاری در حوزه سلامت کوتاه خواهد شد!

دست پزشکان از سرمایه گذاری در حوزه سلامت کوتاه خواهد شد!