مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 07:502020-08-09سياسي

بخش مراقبت های ویژه(ICU) بیماران کرونایی در بیمارستان دهدشت راه اندازی شد


سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) از راه اندازی بخش مراقبتهای ویژه(ICU) جدید با 5 تخت برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا خبر داد.

- بخش مراقبت های ویژه(ICU) بیماران کرونایی در بیمارستان دهدشت راه اندازی شد ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) از راه اندازی بخش مراقبتهای ویژه(ICU) جدید با 5 تخت برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ دکتر ابراهیم یاری نسب در خصوص راه اندازی بخش مراقبت های ویژه برای بیماران کرونایی گفت: بخش جدید مراقبت های ویژه(ICU) برای بیماران کرونایی به اهتمام دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و با اعتبار 20میلیارد ریال راه اندازی و در اختیار مردم شریف شهرستان کهگیلویه قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در مرحله اول پنج تخت در بخش آی سی یو کووید مجهز به دستگاه ونتیلاتور، تشک مواج و مانیتور راه اندازی و در آینده نزدیک چهار تخته دیگر هم اضافه خواهد شد.

سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) در خصوص اهمیت راه اندازی بخش مراقبت های ویژه برای بیماران کرونایی گفت: با راه اندازی این بخش مهم خدمات درمانی به بیماران بدحال کرونایی ارائه و از اعزام این بیماران با توجه به ظرفیت محدود بیمارستان شهید جلیل یاسوج کاسته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش مراقبت های ویژه(ICU) بیماران کرونایی در بیمارستان دهدشت راه اندازی شد

بخش مراقبت های ویژه(ICU) بیماران کرونایی در بیمارستان دهدشت راه اندازی شد