مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 07:302020-08-09اقتصادي

اجرای فاز اول روگذر و زیرگذر میدان معلم شهرکرد با مصوبه شورای شهر


شهردار شهرکرد با اشاره به آغاز روند اجرایی پل زیرگذر و روگذر میدان معلم شهرکرد، گفت: کلنگ احداث فاز اول اجرای این طرح ترافیکی در صورت تصویب شورای شهر توسط قرارگاه خاتم به زمین زده می شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری شهردار شهرکرد با اشاره به آغاز روند اجرایی پل زیرگذر و روگذر میدان معلم شهرکرد، گفت: کلنگ احداث فاز اول اجرای این طرح ترافیکی در صورت تصویب شورای شهر توسط قرارگاه خاتم به زمین زده می شود.

بهادر عبدالغنی 19 مردادماه در جمع اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری درخصوص واگذاری چند پروژه عمرانی شهرداری شهرکرد به قرارگاه خاتم الانبیا، اظهار کرد: طی تفاهم نامه ای مقرر شده است پروژه برج های دوقلو و زیرگذر و روگذر میدان معلم جهت انجام به این قرارگاه به صورت پیمانکاری واگذار شود و اصلا بحث سرمایه گذاری مطرح نیست.

شهردار شهرکرد افزود: در این قرارداد پیمانکاری هزینه اجرا از 10 تا 15 درصد به صورت نقدی و مابقی به صورت واگذاری املاک به قیمت کارشناسی روز انجام می شود، پیش بینی های اولیه برای اجرای برج پزشکی سلامت در 25 طبقه و 80 هزار مترمربع حدود 400 تا 500 میلیارد تومان است.

وی با اشاره به آغاز روند اجرایی پل زیرگذر و روگذر میدان معلم، گفت: کلنگ احداث فاز اول اجرای این طرح ترافیکی در صورت تصویب شورای شهر توسط قرارگاه خاتم به زمین زده می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای فاز اول روگذر و زیرگذر میدان معلم شهرکرد با مصوبه شورای شهر

اجرای فاز اول روگذر و زیرگذر میدان معلم شهرکرد با مصوبه شورای شهر