مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 06:402020-08-09اقتصادي

راهنمای خرید بیمه تکمیلی و عمر گروهی و سازمانی


یکی از نشانه های اهمیت دادن شرکت ها و سازمان ها به کارمندانشان، تأمین نیازهای بیمه ای آن ها، مثل بیمه درمان تکمیلی است تا از این طریق رضایتمندی آن ها از محل کارشان افزایش پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام ازکی، از آنجایی که همیشه امکان بروز حوادث در محیط کار وجود دارد و مسئولیت آن هم به عهده کارفرماست، داشتن بیمه های مختلف مثل بیمه حوادث، بیمه مسئولیت و بیمه آتش سوزی به سود مدیران شرکت ها خواهد بود.

این مطلب با بررسی جامع و کامل بیمه های گروهی، می تواند راهنمای بیمه تکمیلی گروهی در حال حاضر بیمه درمان تکمیلی به دو شکل گروهی و انفرادی ارائه می شود.

کسانی که عضو گروه یا سازمان خاصی نیستند، می توانند برای خود و اعضای خانواده شان بیمه تکمیلی انفرادی تهیه کنند؛ اما کارمندان شرکت ها و سازمان ها می توانند به صورت گروهی تحت پوشش بیمه تکمیلی سازمانی یا گروهی قرار بگیرند.

در واقع شرکت ها برای افزایش رفاه و رضایتمندی پرسنل خود، برای خرید بیمه تکمیلی گروهی با شرکت های بیمه مذاکره می کنند و پس از کسر مبلغ حق بیمه از حقوق پرسنل، بیمه آنها صادر می شود.

به صورت کلی حق بیمه در بیمه تکمیلی گروهی نسبت به بیمه تکمیلی انفرادی بسیار به صرفه تر است و با پرداخت مبالغ پایین می توان تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمای خرید بیمه تکمیلی و عمر گروهی و سازمانی

راهنمای خرید بیمه تکمیلی و عمر گروهی و سازمانی