مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 06:302020-08-09سياسي

جفای بزرگ به بیماران کرونا


رییس ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان عسلویه گفت: اگر نسبت به افراد مبتلا احساس مسئولیت نداشته باشیم و تصور کنیم فرد مبتلا باید به دنبال رفع مشکلاتش باشد دچار اشتباه و جفای بزرگی شده ایم.

- ایسنا/بوشهر رییس ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان عسلویه گفت: اگر نسبت به افراد مبتلا احساس مسئولیت نداشته باشیم و تصور کنیم فرد مبتلا باید به دنبال رفع مشکلاتش باشد دچار اشتباه و جفای بزرگی شده ایم.

عبدالنبی یوسفی در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی عنوان کرد: برگزاری مراسمات تجمعی و عدم رعایت توصیه های بهداشتی عامل افزایش آمار مبتلایان در شهرستان عسلویه بوده است.

وی ضمن تاکید بر عدم برگزاری مراسمات در شهرستان افزود: هدف ما در ستاد مقابله با کرونا کاهش آمار مبتلایان با استفاده از توصیه های بهداشتی بوده و با برگزارکنندگان مراسم های تجمعی و افرادی که سلامت شهروندان را به خطر بیندازند برخورد خواهیم کرد.

فرماندار عسلویه بیان کرد: گاهی تاثیر یک تصویر یا کلیپ آموزشی بیشتر از صدها متن و اطلاعیه بوده و مسئولان شهرستان با همکاری سازمان های مردم نهاد، شوراهای اسلامی و شهرداران از ظرفیت فضای مجازی و بیلبوردها در شهر و روستا در زمینه اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان در زمینه رعایت و فرهنگ سازی در زمینه پیشگیری از ابتلا به کرونا بهره ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جفای بزرگ به بیماران کرونا

جفای بزرگ به بیماران کرونا