مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 04:402020-08-09حوادث

کاهش چشمگیر وقوع حریق در منابع طبیعی کرمانشاه


جانشین فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه از کاهش چشمگیر وقوع حریق در منابع طبیعی استان از ابتدای امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه جانشین فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه از کاهش چشمگیر وقوع حریق در منابع طبیعی استان از ابتدای امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

فرشید سنجری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 17 فقره حریق در عرصه های منابع طبیعی استان به وقوع پیوسته، درحالیکه این تعداد در مدت مشابه سال گذشته 48 فقره بود.

سنجری با بیان اینکه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش 28 درصدی سطوح دچار حریق در منابع طبیعی استان را شاهد هستیم، گفت: در جریان حریق های رخ داده در منابع طبیعی استان از ابتدای سال تاکنون 110 هکتار از منابع طبیعی استان در آتش سوخته، در حالیکه سال گذشته تا همین وقت ها در مجموع 129.

5 هکتار از منابع طبیعی استان طعمه حریق شده بود.

جانشین فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه ادامه داد: امسال بیشترین حریق را در مناطق مرتعی و مرتع مشجر شهرستانهای غربی استان شامل اورامانات، گیلانغرب، سرپلذهاب و کرمانشاه داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش چشمگیر وقوع حریق در منابع طبیعی کرمانشاه

کاهش چشمگیر وقوع حریق در منابع طبیعی کرمانشاه