مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 04:202020-08-09اجتماعي

هدایت تحصیلی 55 درصد دانش آموزان متوسطه مازندران در شاخه نظری


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: 55 درصد دانش آموزان متوسطه باید به شاخه نظری و 45 درصد در شاخه فنی حرفه و کاردانش هدایت تحصیلی شوند.

- اسفندیار نظری به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری مهر مازندران با گرامیداشت روز خبرنگار درباره پروژه مهر و بازگشایی مدارس گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا امسال سال تحصیلی از 15 شهریورماه آغاز می شود و براین اساس اول تا سوم شهریورماه مانور بازگشایی مدارس در انجام می شود.

وی ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی را امری مهم برشمرد و گفت: با توجه به تأکیدات مدیرکل امسال در بخش ساعت التدریس نیروی انسانی مشکلی نخواهیم داشت ولی در زمینه تعداد کلاس ها با مشکلی کوچک مواجه هستیم که انشالله بزودی رفع می شود تا انشااله در هیچ کلاس و مدرسه ای 15 شهریورماه از نظر نیروی انسانی مشکلی نداشته باشیم.

وی هدایت تحصیلی دانش آموزان را امری مهم در هدایت تحصیلی برشمرد و گفت: امسال در استان مازندران 40 هزار و 375 دانش آموز به سه شاخه نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش هدایت شوند و باید 55 درصد در شاخه نظری و 45 درصد در شاخه فنی و حرفه ای هدایت شود.

نظری با گرامیداشت سال جهش تولید، مهارت آموزی را امری مهم دانست و با توجه به تشکیل کارگروه ویژه هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش در سطح استان مازن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدایت تحصیلی 55 درصد دانش آموزان متوسطه مازندران در شاخه نظری

هدایت تحصیلی 55 درصد دانش آموزان متوسطه مازندران در شاخه نظری