مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 04:102020-08-09اقتصادي

نانو آفت کش های که دوستدار محیط زیست هستند


محققان یکی از شرکت های فعال در حوزه نانو آفت کش ارگانیکی را برای مقابله با آفات کشاورزی عرضه کردند که نه تنها برای محیط زیست و انسان مشکل ایجاد نمی کند، - محققان یکی از شرکت های فعال در حوزه نانو آفت کش ارگانیکی را برای مقابله با آفات کشاورزی عرضه کردند که نه تنها برای محیط زیست و انسان مشکل ایجاد نمی کند، بلکه بسیار ارزان تر از آفت کش های شیمیایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن کرمی مدیر عامل این شرکت نانوآفت کش ارگانیک تولید شده را یک محصول دافع حشرات، کرم و انواع آفت های محصولات کشاورزی، به ویژه میوه ها دانست و افزود: ما با بهره‎‏گیری از خواص آفت‏‎گریزی عصاره‎‏های گیاهی و فرمولاسیون تجربی بیش از 10 عصاره گیاهی این محصول را تولید و به بازار عرضه کرده ایم.

کرمی با بیان اینکه در حال حاضر ظرفیت تولید 3 هزار لیتر در روز از این آفت کش را داریم، اظهار کرد: از آنجایی که فروش آفت کش ها فصلی است و تنها در برخی ماه ها از سال این محصول به وفور استفاده می شود، میزان فروش ما در چنین ماه هایی تقریبا 20 هزار لیتر است.

وی با تاکید بر اینکه آفت کش های نانویی تولید شده برای انسان و محیط زیست مشکل ساز نیست و حتی اگر روی میوه ها باقی بماند، مصرف آن باعث بیماری نمی شود، خاطر نشان کرد: این محصول نسبت به آفت کش های شیمیایی از قیمت بسیار پایین تری برخور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نانو آفت کش های که دوستدار محیط زیست هستند

نانو آفت کش های که دوستدار محیط زیست هستند