مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 03:202020-08-08اقتصادي

آتشنشانان کرمانشاه 30 ساله شدند/ 10 ایستگاه دیگر نیاز داریم


مدیرعامل سازمان آتشنشانی کرمانشاه از جذب نیروهای جوان در این سازمان خبر داد وافزود: در حال حاضر میانگین سنی آتشنشانان کرمانشاهی به حدود 30 سال رسیده است.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل سازمان آتشنشانی کرمانشاه از جذب نیروهای جوان در این سازمان خبر داد وافزود: در حال حاضر میانگین سنی آتشنشانان کرمانشاهی به حدود 30 سال رسیده است.

غلامرضا رضایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به جذب 80 نیروی جوان و تازه نفس در آتشنشانی کرمانشاه، گفت: خوشبختانه با جذب این نیروها، کمبودها در این زمینه مرتفع شده و در حال حاضر در مجموع 230 نیرو در آتشنشانی کرمانشاه فعال هستند.

وی افزود: با آمدن این نیروهای جوان، میانگین سنی آتشنشانان کرمانشاهی به حدود 30 سال رسیده که عدد قابل قبولی است.

رضایی تصریح کرد: تلاش ما این است از این نیروهای جوان در بخش عملیاتی استفاده کرده و نیروهای با سن بالا و در آستانه بازنشستگی از این بخش کنار گذاشته شوند.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی کرمانشاه خاطرنشان کرد: خوشبختانه در بخش تجهیزات هم کمبودی نداریم و تنها به دنبال تهیه و تامین نردبان 62 متری هستیم.

وی به برج سازی های متعدد در شهر کرمانشاه اشاره کرد وافزود: با توجه به افزایش ساختمان های بلند، وجود نردبان های بلند در آتشنشانی کرمانشاه ضروری است که به طور جد پیگیر آن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتشنشانان کرمانشاه 30 ساله شدند/ 10 ایستگاه دیگر نیاز داریم

آتشنشانان کرمانشاه 30 ساله شدند/ 10 ایستگاه دیگر نیاز داریم