مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 03:052020-08-08اقتصادي

ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای ایجاد درآمد پایدار در شهرداری ها


استفاده از پتانسیل بخش خصوصی در راستای احداث اماکن تفریحی، خدماتی و تجاری در راستای ایجاد درآمد پایدار و توسعه فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

- حشمت اله صیدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: استفاده از پتانسیل بخش خصوصی در راستای احداث اماکن تفریحی، خدماتی و تجاری در راستای ایجاد درآمد پایدار و توسعه فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

  کی بیان کرد: در دو سال اخیر چندین مجتمع تجاری و خدماتی در سطح شهر نظیر مجتمع های خیابان داراب و بلوار کردستان تکمیل و به بهره برداری رسید.

  وی گفت: مجتمع تجاری – خدماتی میدان مولوی یکی دیگر از پروژه های مشارکتی با بخش خصوصی است که به منظور ایجاد درآمد پایدار و توسعه فعالیتهای سرمایه گذاری مطابق سهم الشرکه عملیات احداث آن از سال 94 آغاز شد.

صیدی اعلام کرد: این مجتمع در زمینی به مساحت بیش از 3 هزار و 396 مترمربع و مساحت عرصه 396 مترمربع در هفت طبقه احداث شده است.

  وی از تکمیل مجتمع تجاری – خدماتی میدان مولوی خبر داد و گفت: مجتمع تجاری مولوی در هفت طبقه شامل زیرزمین  در دو واحد با کاربری انبار تجاری، طبقه همکف دو واحد تجاری، یک واحد تجاری در نیم طبقه مابین طبقه همکف، طبقه اول چهار واحد تجاری،  طبقات دوم ،سوم ،چهارم و پن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای ایجاد درآمد پایدار در شهرداری ها

ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای ایجاد درآمد پایدار در شهرداری ها