مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 01:452020-08-08سياسي

مکرون به جای دخالت در امور داخلی لبنان مشکل جلیقه زردهای کشورش را حل کند


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم گفت: رییس جمهور فرانسه اگر فکر می کند که خیلی توانمند است مشکل جلیقه زردهای کشورش را حل کند، نه این که آشکارا در امور داخلی سایر کشورها از جمله لبنان دخالت کند.

- منصور حقیقت پور، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به انفجار چند شب قبل در بیروت گفت: عاملان انفجار بیروت همان هایی هستند که دو هفته قبل متعرض هواپیمای مسافری ایران در آسمان سوریه شدند.

وی افزود: آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان عاملان این گونه حوادث در منطقه هستند و اجرای این پروژه در واقع، توسط آنها صورت می گیرد.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در کنار جبهه مقاومت در لبنان خواهد ایستاد و از ملت مقاوم لبنان حمایت های لازم را خواهد داشت.

حقیقت پور خاطرنشان کرد: اظهارنظر اخیر رییس جمهور فرانسه در مورد لبنان دخالت آشکار در امور داخلی این کشور است و ملت لبنان تو دهنی محکمی به مکرون خواهند زد.

وی افزود: آقای مکرون اگر فکر می کند که خیلی توانمند است مشکل جلیقه زردهای فرانسه را حل کند و به مسائل داخلی خود بپردازد، نه این که آشکارا در امور داخلی کشورها دخالت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکرون به جای دخالت در امور داخلی لبنان مشکل جلیقه زردهای کشورش را حل کند

مکرون به جای دخالت در امور داخلی لبنان مشکل جلیقه زردهای کشورش را حل کند