مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 00:352020-08-08پزشكي

ترویج تغذیه با شیر مادر، کلیدی برای اهداف توسعه پایدار است


معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: ترویج تغذیه با شیر مادر کلیدی برای اهداف توسعه پایدار و فراتر از سلامت انسان ها بر سلامت سیاره اثرگذار است.

- ابراهیم قادری در گفت و گو با خبرنگار فارس در سنندج،  با اشاره به هفته جهانی ترویج تغذیه با شیر مادر، اظهار کرد: شعار هفته جهانی ترویج تغذیه با شیرمادر، سیاره ای سالم  با حمایت از تغذیه با شیر مادر است.

  وی با بیان اینکه سلامت سیاره به مفهوم سلامت تمدن بشری و سیستم های طبیعی وابسته به آن تعریف می شود، افزود: برای حفظ سلامت سیاره باید به دنبال راهکارهایی باشیم که هم انسان ها و هم کره زمین از آن سود ببرند و بدون به خطرانداختن نسل های آینده، نیازهای نسل فعلی برآورده شده و توسعه پایدار تضمین شود.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بر این اساس ترویج تغذیه با شیر مادر برای اهداف توسعه پایدار کلیدی است زیرا فراتر از سلامت انسان ها بر سلامت سیاره اثر می گذارد.

قادری با اشاره به تاثیرگذاری تغذیه با شیر مادر بر سلامت سیاره زمین افزود: دادن شیر مادر بهترین کار برای مادر و بهترین تغذیه برای شیرخوار است.

  وی با اشاره به مزایای شیر مادر عنوان کرد: شیر مادر انسان ها و کره زمین را در معرض مواد شیمیایی و سموم قرار نمی دهد و چه بسا موجب صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج تغذیه با شیر مادر، کلیدی برای اهداف توسعه پایدار است

ترویج تغذیه با شیر مادر، کلیدی برای اهداف توسعه پایدار است